Senin, 28 April 2008

Cold turkey


Hi all!

The May vacation has already started. So let's share some quality time with our loved ones and
let's go from here:

by:

over here:

I'm leaving my computer at home. "So you're going cold turkey?' hubby asks (he is taking his laptop and has cellphone internet).
Yes, I leave my computer and you behind, but we'll meet again. I'm home again in two weeks and I will get back to you then asap...


Dutch family entertainment 2008
(actually it's my family diving and me taking pix :-{

Hoi allemaal,
Een korte pauze tijdens de meivakantie. We gaan lekker weg naar de andere kant van de wereld...Ik neem geen laptop mee. Jij gaat dus cold turkey zegt mijn geliefde B (die zelf wel natuurlijk èn zijn laptop meeneemt -voor fotostorage dhûhû- èn internet op zijn mobiel heeft. Maar ik ga het lekker zonder doen. Ik zie jullie allemaal weer over twee weken. Iedereen een fijne vakantie en een fijne koninginnedag!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar