Selasa, 01 Juli 2008

Party time again!

I had so much fun at all Mad Tea Parties. Thanks again Vanessa for hosting! I like to party and you know what? Right around the corner in a cottage garden with a view on a cottage with a pink window and a pink door a party has just been started.



I think you have to 'click' this picture to see where the party is....


It's Elizabeth of Sweet roses and vintage chique!!!
It's her 29th birthday!
I have send her a special birthday kit containing a few birthday goodies like the selfmade garland and this 'especially made for Elizabeth's birthday' tiara.

Here modelled by Eva, who wants one too!
I have made her a card:

There is not only a party but a give away too.
So hurry to that little cottage.
Just pump up the volume; I'm coming up, so you better get this party started!

Elizabeth

Nou ben ik toch weer een vertaling vergeten...nou ja, nu dan nog maar:
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad op alle Mad Tea Parties. 
En we zijn nog niet uitgefeest! Elizabeth van Sweet roses and vintage chique viert vandaag haar 29ste verjaardag en dat moet natuurlijk ook gevierd worden en dat doet ze! 
In haar tuin met uitzicht op een roze deur en een roze geverfd raamkozijn is het feest net gestart. Ik heb haar ter ere van haar verjaardag een verjaardagspakket gestuurd met onder andere een zelfgemaakte slinger,  een zelfgemaakte kroon, die hier door mijn dochter geshowd wordt en een zelfgemaakte kaart.
Het is geen gewoon feestje bij Elizabeth, er is ook nog een give away.
Dus hup allemaal naar Elizabeth, die ik nog even van harte wil feliciteren met het bereiken van deze mijlpaal, voor komend jaar alle goeds xoxo LiLi M.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar