Senin, 15 Februari 2010

One World One Heart winner!


Vandaag eindigde One World One heart alweer. Dit jaar was het nog groter dan vorig jaar, dank aan Lisa Swifka die het allemaal weer perfect organiseerde, wat inmiddels een onmenselijke klus moet zijn. Ik schreef in mijn eerste OWOH post dat dit boekje nog niet klaar was. Inmiddels zijn alle bladzijdes bewerkt en is van de oorspronkelijke tekst niets meer te lezen.
Time flies when you are having fun! Today 'One world one heart' ended. Lisa Swifka has done another great job this year, thanks so much Lisa. When I started with my book, only the cover was finished, but now there is no page of original text left, only a few drawings.


Omdat het boekje op roze papier gedrukt was, vond ik het uitermate geschikt voor het hart thema.
As the book was printed on pink paper I thought it was perfect to alter it with a heart theme.


Sommige tekeningen heb ik gewoon zo gelaten.
Some of the original drawings were untouched.


Maar de meeste bladzijdes zijn beplakt of aan elkaar genaaid, zodat ze als mapje kunnen dienen.
Other pages were totally covered or sewn together to be used as a pocket.


Ik heb wat ruimte overgelaten om je gedachten te noteren of gewoon je boodschappenlijstje. Wie zal dit boekje verder invullen?
There is still space to write down your thoughts or your grocery list.
Now who is going to do that?


Het is Julia van Vintage with laces!
It's Julia of 'Vintage with laces'! Congrats to you Julia!
Will you email me (email on my profile page) with your addy?


Iedereen die een commentaar achter liet tgv One World One Heart, hartelijk dank, leuk je weer opnieuw te begroeten! En natuurlijk ook hartelijk dank aan mijn trouwe blogvrienden, jullie zijn te gek!
Thanks to all visitors that left comments on One World One Heart, hope to see you again!
And as always thanks to all my friends! You guys rock!



xoxo LiLi M.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar