Rabu, 28 April 2010

Taking a break!

Jullie hebben het al gemerkt; ik ben aan het pauzeren; ik voel me alsof ik een aantal hoofden heb, die allemaal overlopen...
You've already noticed; I'm taking a break.
I feel like I have too many heads all filled with too much fuzz...

Last week we decided to make an office at home for my husband, who is starting up a small company. So we made a design, choose paint and wallpaper. Bought a desk and some other stuff for the office. We traveled through our small country from traffic jam to traffic jam to pick up this:
Vorige week hebben we besloten dat het nieuwe bedrijf van mijn man een kantoor hier in huis krijgt, dus ontwerpje gemaakt, bureau gekocht en zo nog wat. We reisden het hele land door voor dit:

And I made a photoalbum (sorry forgot to take a photo) for these lovelies: my uncle and aunt.
In de tussentijd maakte ik een foto album (sorry vergeten een foto te maken) voor deze schatten: mijn oom en tante.

We celebrated their 50 years anniversary last Saturday.
We vierden hun gouden bruiloft afgelopen zaterdag.

Last Sunday I was at the car boot sale...Monday we bought fabric and since Tuesday
I'm fighting with 65 yards of fabric to make some curtains. Though I paused in the evening to see this:
Zondag wilde ik met alle geweld naar de car boot sale, toch altijd weer leuk. Maandag 60 (!) meter gordijnstof gekocht en daar ben ik nu mee aan het worstelen. Hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik in de avond pauzeerde voor deze film:

Colin Firth is great!
Aanrader!
Sorry that I didn't visit any of you. Today the May vacation starts and as usual I want to enjoy that with my husband and kids. See you in about two weeks!
Het spijt me, maar ik heb gewoon nog geen tijd gehad om wie dan ook te bezoeken. Vandaag begint de meivakantie, waarvan ik zoals gewoonlijk met man en kinderen ga genieten. Over ongeveer 14 dagen zie ik je weer! Fijne Koninginnedag en een fijne meivakantie,
Have a great time!
xoxo LiLi M.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar