Minggu, 24 Oktober 2010

Gent

We spend the weekend in Gent. It was my husbands' birthday gift to me.
Despite the bad weather we had a fab time. Gent is so much fun;
Wij waren het weekend in Gent. Het was mijn verjaardagscadeau. Ondanks het slechte weer hebben we het ontzettend naar onze zin gehad. Gent is gewoon heel erg leuk. 
Our hotel
Ons hotel
View from the hotel; we are looking at the Gravensteen, a genuine castle! 
Looks like they are building it here, but I believe it is there for quite a while now! In fact all of Gent is filled with constructors, those Belgians  are definitely hard workers. 
We keken uit op het Gravensteen. Grappig dat het zo in de steigers staat, net alsof het in aanbouw is, maar ik heb me laten vertellen dat het er al eventjes staat. Overigens staat een groot deel van Gent in de steigers, ijverig volkje hoor die Belgen. 
Inside the hotel.
Hotel interieur.
Hotel corridor.
Gang in het hotel. 
Next to the hotel, mother and daughter 'the Fallen Angels'.
Naast het hotel de 2 winkels van moeder en dochter 'Fallen Angels'.
Typical Gent canal. 
Gentse gracht.
Interior of Gent mustard factory and shop 'Tierenteyn'.
Natuurlijk kochten we een paar potjes mosterd bij 'Tierenteyn'.
Lovely and admirable girl volunteering at the Oxfam Novib (thrift) shop. I bought a vintage kitchen towel there for only 10 cents!
En bij 'Monique' de vintage shop van Oxfam Novib kocht ik een vintage keukendoek voor 10 cent en sprak ik met deze ontzettend aardige en bewonderenswaardige vrijwilligster. Ja, Gent was een groot succes, ik had er nog langer willen blijven dan een lang weekend. Maar nu ben ik doodmoe, dus er komt nog een blog deel 2 van ons bezoek aan Gent. Ik wil Madelief van harte bedanken; haar blogpost over Gent was voor ons inspiratie en het startsein om te gaan. Morgen eerst eens kijken wat jullie allemaal het weekend gedaan hebben, zie je snel...

Yep nice people, lovely food, beautiful buildings and now I am dead tired. So there will be a part 2 of LiLi's adventures in Gent. But first I am going to see what you guys have been up to this weekend!
Before I forget: a big thank you to Madelief, her blogpost about Gent was the inspiration and starting point of our trip!

Have a fun start of the week,
xoxo LiLi M.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar